Skip to content

سیاست های اصلی بیمارستان

سیاست بیمارستان در ارائه خدمات

  • ارائه خدمات تشخیصی و درمانی منطبق بر بروزترین روش های علمی منطبق بر نیازهای جامعه و استانداردهای اعتباربخشی
  • ارائه خدمات ایمن و باکیفیت در چارچوب بیمارمحوری و رقابت پذیری سالم در حوزه سلامت
  • استقرار سیستم بیمارستان هوشمند و الکترونیک کردن فرآیندها

سیاست بیمارستان در خصوص کارکنان

  • رعایت اصول ایمنی و ارتقاء سطح سلامت کارکنان
  • تقویت ظرفیت پزشکی بیمارستان از طریق بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب و متعهد
  • تامین سرمایه انسانی مجرب، متعهد و کارآمد با رعایت شرایط احراز و قوانین و مقررات مربوطه با تمرکز بر افزایش نرخ ماندگاری کارکنان و توانمندسازی مستمر آنها

سیاست بیمارستان در خصوص بیماران و همراهان

  • رعایت اصول و ارزش های انسانی، اخلاق حرفه ای، حقوق گیرندگان خدمت در راستای ارتقای سطح رضایتمندی بیماران/مراجعین
  • رعایت اصول ایمنی بیماران و مراجعین بیمارستان
  • مشارکت در ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق آموزش خودمراقبتی به بیماران و همراهان

سیاست بیمارستان در خصوص برونسپاری بخش ها و خدمات

  • برونسپاری بخش های پاراکلینیک و پشتیبانی در صورت زیان ده بودن
  • برونسپاری خدمات و واحدهایی که باعث افزایش درآمد بیمارستان می شوند

سیاست بیمارستان در خصوص تأمین کالا و تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی

  • خرید تجهیزات پزشکی بعد از تصویب در کمیته اقتصاد دارو درمان و تجهیزات پزشکی و مصوبه هیئت مدیره با در نظر گرفتن صرفه و صلاح

سیاست بیمارستان در خصوص تأمین منابع مالی

  • استقرار نظام درآمدزایی و سرمایه‎گذاری سودآور با تمرکز بر درآمدهای اختصاصی عملیاتی و غیرعملیاتی
  • تأمین منابع مالی مورد نیاز از طریق درآمد اختصاصی بیمارستان و سرمایه گذاری سهامداران
  • بودجه بندی بر اساس برنامه های پیش بینی شده در سال جدید مالی
  • حداکثر استفاده بهینه از ظرفیت ها و منابع موجود و پیشگیری از اتلاف آن

سیاست بیمارستان در خصوص فضای فیزیکی

  • گسترش فضای فیزیکی و توسعه کمی و کیفی خدمات ایمن و باکیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی