پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۴ سیاست های اصلی بیمارستان Email سیاست بیمارستان در ارائه خدمات ارائه خدمات تشخیصی و درمانی منطبق بر بروزترین روش های علمی منطبق بر نیازهای جامعه و استانداردهای اعتباربخشی ارائه خدمات ایمن و باکیفیت در چارچوب بیمارمحوری و رقابت پذیری سالم در حوزه سلامت استقرار سیستم بیمارستان هوشمند و الکترونیک کردن فرآیندها سیاست بیمارستان در خصوص کارکنان رعایت اصول ایمنی و ارتقاء سطح سلامت کارکنان تقویت ظرفیت پزشکی بیمارستان از طریق بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب و متعهد تامین سرمایه انسانی مجرب، متعهد و کارآمد با رعایت شرایط احراز و قوانین و مقررات مربوطه با تمرکز بر افزایش نرخ ماندگاری کارکنان و توانمندسازی مستمر آنها سیاست بیمارستان در خصوص بیماران و همراهان رعایت اصول و ارزش های انسانی، اخلاق حرفه ای، حقوق گیرندگان خدمت در راستای ارتقای سطح رضایتمندی بیماران/مراجعین رعایت اصول ایمنی بیماران و مراجعین بیمارستان مشارکت در ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق آموزش خودمراقبتی به بیماران و همراهان سیاست بیمارستان در خصوص برونسپاری بخش ها و خدمات برونسپاری بخش های پاراکلینیک و پشتیبانی در صورت زیان ده بودن برونسپاری خدمات و واحدهایی که باعث افزایش درآمد بیمارستان می شوند سیاست بیمارستان در خصوص تأمین کالا و تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی خرید تجهیزات پزشکی بعد از تصویب در کمیته اقتصاد دارو درمان و تجهیزات پزشکی و مصوبه هیئت مدیره با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سیاست بیمارستان در خصوص تأمین منابع مالی استقرار نظام درآمدزایی و سرمایهگذاری سودآور با تمرکز بر درآمدهای اختصاصی عملیاتی و غیرعملیاتی تأمین منابع مالی مورد نیاز از طریق درآمد اختصاصی بیمارستان و سرمایه گذاری سهامداران بودجه بندی بر اساس برنامه های پیش بینی شده در سال جدید مالی حداکثر استفاده بهینه از ظرفیت ها و منابع موجود و پیشگیری از اتلاف آن سیاست بیمارستان در خصوص فضای فیزیکی گسترش فضای فیزیکی و توسعه کمی و کیفی خدمات ایمن و باکیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی